Snart besked

K var så ledsen och orolig igår att hon ringde till IVF-kliniken. De var inte jättetjänstvilliga så först efter en hel del tjatande och refererande till våra tidigare erfarenheter gick de med på att tidigarelägga VUL.  Nu ska vi dit nästa vecka.

Hoppet är inte ute. Men vi är oroliga.

12 tankar på “Snart besked

  1. Skönt! Jag har tyckt att det varit lite sent med ert VUL. Vi ska göra ett i idag(!) i mitten av v.7. Vad det än blir, hur det än ser ut är det bättre att veta.

    Jag önskar så att det ser bra ut
    för er
    för oss

  2. Hej Maria, vad roligt! Är ni i väntans tider? Vilka roliga nyheter!
    Ja jag hoppas att det ser bra ut för er, för oss. Berätta gärna hur allt går, antingen här eller i mejl..
    kram och lycka till

  3. Har inte kommenterat förut, men läst hela lång historien och håller tummarna för er. Jag går sönder av att se på Barn till varje pris och drömmen om ett barn och människor som är infertila av olika anledningar, men särskilt dem som är lite äldre som inte lyckas… och så läste jag att du försökt så så många år! Och blev så ledsen för din skull. Hoppas hoppas och hoppas att allt är okej.

  4. Så svårt. Jobbigt men helt förståeligt att ni är så oroliga, skönt att ni fick en tidigare tid och trist att dom var så motsträviga. Nu hoppas jag bara att allt ser fint ut för er!

    All omtanke till er!

  5. Och jag hoppas och hoppas också så klart. Förstår oron, det är vidrigt att gå och vänta och känna efter, önskar att ni får bra besked snart! kram

  6. Hittade hit av en slump (letade efter något helt annat i tjänsten) och läste de senaste inläggen. Vad jag hoppas för er skull att allt är bra! Jag vet vad hur jobbig den där oron var. Mina två första graviditeter slutade med missfall så jag tvingade till mig ett tidigt VUL tredje gången. Aldrig tidigare hade jag varit så lycklig som när jag såg det där slående hjärtat! Nu har jag och min man två härliga tjejer och jag hoppas att ni också snart får uppleva det.

    Lycka till!

    Kram Ellen

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.